Idag skjutsade farfar mig och Ida till stallet direkt efter skolan! :) Jag red i röda ridhuset innan lektionerna började! :) I början var Cosmos jätte taggad, han trippade i traven och så, men sen på slutet det gick jätte bra! :) Nu sitter jag här och kollar på tv och ska kanske fixa en ny design :) Rolf-Göran Bengtsson vann igår :) Grattis :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar