Igår red jag och Lina ut i skogen! :) Vi red på jordgubbsfälten och det gick jätte bra! :) Världens bästa Cosmos tyckte att det var super roligt att galoppera på jordgubbsfälten! :) Vi red också i röda ridhuet :) Fast bara en liten stund, för det var jätte många som red där :) Idag fick Cosmos vila, för jag var på Skogslotten och kollade när Jonathan och världens bästa Myran var och red lektion :) Det gick jätte bra för de :) Myran var pigg :) Bilder kommer senare :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar