.
onsdag 18 januari 2012
VILODAG !
Hej hej !
Idag fick Cosmos vila, för jag red lektion på Grålle! :) Det gick jätte bra och han var pigg! :) Imorgon rider jag och Cosmos dressyrträning och på Fredag är det hoppträning för oss! :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar