onsdag 18 januari 2012

VILODAG !

Hej hej !

Idag fick Cosmos vila, för jag red lektion på Grålle! :) Det gick jätte bra och han var pigg! :) Imorgon rider jag och Cosmos dressyrträning och på Fredag är det hoppträning för oss! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar