lördag 7 januari 2012

RIDNING MED KAJSA OCH JULIA !

Hej hej !

Imorse klockan nio red jag och Kajsa ut i skogen efter att vi hade utsläppet imorse! :) Vi klättrade i backarna och de gick jätte bra! :) Efter ett tag mötte vi Julia och hon hängde på så red vi millitärrundan :) Det gick också bra, fast det var lite halt, men det gick bra :) Sista gången jag red med Kajsa idag, då hon byter stall idag. Senare idag åker vi och tar in hästarna, och sen ikväll ger vi de kvällsmat, för det är våran lördag idag ;) Fin upsättning som jag funderar på att be Anna, Viktorias mamma göra på mig till sommaravslutningen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar