fredag 6 januari 2012

MASKERAD-HOPPNING !

Hej hej !

Idag har jag och Cosmos tävlat maskerad-hoppning! :) Här kommer resultatet:

50cm stilbedömning:

Jag var en alien, och Cosmos var en alienponny! :) Vi kom 3:a i maskeradutklädnaden och vi vann en chokladask med chokladhjärtan! :) Cosmos var lite rädd för alla som var utklädda till olika saker :D Så han var lite tittig på framridningen ;) Inne på banan var han fortfarande lite rädd och tittig och travade lite emot hinderna, men vi kom runt med 4 fel, Cosmos tyckte att det svart-gula hindret var lite läskigt :) Men jag kan inte riktigt kalla det för en vägring, han travade emot det, alltså hade vi lite dålig fart och han stannade lite, gjorde en liten volt och Cosmos hoppade det direkt :) Jag är iallafall jätte nöjd med dagen :) Det var ju en liten annorlunda tävling ;) Här kommer några bilder ifrån dagen som Pernilla, Idas mamma tog :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar