torsdag 5 januari 2012

FINSLIPAR PÅ MIN MASKERAD-DRÄKT !

Hej hej !

Nu sitter jag här och finslipar på min maskerad-dräkt inför imorgon med ont i öronen efter att jag fick med mig örondroppar hem från vårdcentralen! Jag har fått en inflammation i mina hörsel-gångar! Så jag ska ta örondroppar tre dagar om dagen över helgen! Sen är nog öron-ontet borta :) Tagga maskeradhoppning imorgon då :) Jag och Cosmos ska hoppa 50 cm stilbedömning :) Förra året vann jag det med Myran :) Vi får se hur det går i år :) Man får ju hoppas på det bästa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar