torsdag 5 januari 2012

RAKETER !

Hej hej !

Jag har kommit på att Cosmos är väldigt rädd för raketer. I Onsdags när vi skulle gå till Skogslotten klockan halv tio ungefär för jullovskurs, så var det några som sköt raketer! Och Cosmos blev verkligen jätte rädd och studsade som en studsboll, och frustade! Så mamma fick ta Cosmos och vända och gå igenom skogen, och jag fick gå till de som sköt raketerna och be de att vänta ett tag! Som de gjorde också! :) Sen var han lite rädd typ halva lektionen, men sen blev han lugn igen! :) Imorgon är det maskeradhoppning! :) Tagga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar