Förlåt för dåligt bloggande. Men jag har inte hunnit :D Igår hade jag tjejkväll så jag hann inte. I Tisdags på dressyrlektionen på jullovskursen gick det jätte bra! :) Vi tränade på att galoppera på små volter runt små hinder och jag och Cosmos höll galoppen hela vägen :) I Onsdags på hoppträningen på jullovskursen gick det jätte bra! :) Vi hoppade på lite bågar och Cosmos hoppade allt! :) Idag på hoppträningen på sista dagen på jullovskursen gick det så himla bra asså :) Bästa hoppträningen hitills :) Cosmos var jätte pigg och framåt :) Han hoppade allt utan problem :) Han stannade inte en ända gång :) Senare idag red jag dressyrlektion på Skogslottens ridskoleponny Figaro och det gick också jätte bra :) Han var väldigt stark :) Vi red på bågar över bommar :) Idag fick jag även ett jätte roligt erbjudande som jag tackade ja till :) Men vad det är får ni veta senare ;) Kolla på bilden nedanför, mycket skillnad är det på min kära ponny! :)♥
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar