Idag på dressyrlektionen gick det verkligen super bra, och då menar jag super bra! :) Jag är så himla nöjd! :) Jag red på gramanen och vi red ganska mycket travövningar! :) Vi red en liten bana, man skulle rida in på en serpentin utmed långsidan, och sen galopp vid C och trav vid F och K och sen börja om igen :) Han gick i en stadig hela lektionen i alla gångarter :) Kameran glömde jag hemma, men imorgon följer den med ;) Imorgon bitti klockan halv åtta innan dressyrlektionen ska jag klippa Skogslottens ridskoleponny Liam :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar