söndag 1 januari 2012

HOPPNING !

Hej hej !

Gott nytt år på er :) Jag hade en jätte bra nyårsafton igår :)
Igår red jag barbacka i skogen och sen släppte jag Cosmos lös i ridhuset! :D Han tyckte att det var jätte roligt och sparkade backut och bockade massor! ;) Idag hoppade Ebba Cosmos och det gick verkligen jätte bra! :) De hoppade pakethinder, vattenmatta, hinder med en bit av muren under och en oxer på ca 1 meter :) Tyvärr blev det inga bilder eller filmer, för batteriet tog slut på kameran! Imorgon börjar jullovskursen :) Det ska bli jätte roligt :) Det är 2 dagar dressyr och 2 dagar hoppning :) På Fredag ska jag och Cosmos tävla maskeradhoppning på Skogslotten :) Tagga :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar