Jag kom precis hem från stallet! :) Vi har släppt ut hästarna i hagen! :) Det är så mysigt tycker jag! :) Igår på dressyrträningen gick det verkligen jätte bra :) Cosmos gick i en fin och stadig form hela tiden :) Vi tränade på att minska och öka volterna :) Vi red också över ett litet plank på mittvolten :) Senare idag åker vi till stallet och så rider jag och Cosmos i skogen :) Senare ikväll är det hoppträning, fast på lektionsponny, för Cosmos hoppade i Onsdags och så ska Ebba hoppa Cosmos på Söndag :) Nu ska jag baka bullar :D
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar