.
onsdag 28 december 2011
♥♥♥
Hej hej !
Klockan 8:00 imorse hopptränade jag min älskling för Ebba! :)♥ Det gick verkligen jätte bra! :) Vi hoppade 2-och 4 kombination! :)♥ Två kombinationen låg på 90-1 meter :)♥ Imorgon är det dressyrträning :)♥
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar