onsdag 28 december 2011

♥♥♥

Hej hej !

Klockan 8:00 imorse hopptränade jag min älskling för Ebba! :)♥ Det gick verkligen jätte bra! :) Vi hoppade 2-och 4 kombination! :)♥ Två kombinationen låg på 90-1 meter :)♥ Imorgon är det dressyrträning :)♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar