Igår red jag med Jacob i grusgropen! :) Det gick jätte bra! :D Idag fick Cosmos vila och imorgon hopptränar jag för Ebba! :) Antingen på morgonen eller kvällen :) Vi får se ;) Jag har fått en ny mobiltelefon :) En Samsung Galaxy Y :) Den är jätte bra :) Jag köpte den på mellandagsrean för 600 kronor :D I vanliga fall kostar den 1000 kronor :) Så nu sitter jag och spelar Wordfeud med massor med folk :D Hihi :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar