Hoppträningen idag gick super bra! :) Jag och Cosmos hoppade vattenmatta, mur, paket-hinder och en kombination på 1 meter! :) Jag är jätte nöjd! :) Cosmos var jätte pigg :) Han har verkligen gjort framsteg med sin kondition :) Film kommer imorgon för det tar så lång tid att ladda upp filmen! Imorgon ska jag och Cosmos rida ut i skogen :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar