söndag 25 december 2011

HOPPTRÄNINGEN GICK SUPER BRA !

Hej hej !

Hoppträningen idag gick super bra! :) Jag och Cosmos hoppade vattenmatta, mur, paket-hinder och en kombination på 1 meter! :) Jag är jätte nöjd! :) Cosmos var jätte pigg :) Han har verkligen gjort framsteg med sin kondition :) Film kommer imorgon för det tar så lång tid att ladda upp filmen! Imorgon ska jag och Cosmos rida ut i skogen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar