.
söndag 25 december 2011
FILM !
Hej hej !
Nu sitter jag här och kollar på film, på Braking Dawn! :) Jag såg den på bio förra helgen, och idag laddade jag ner den! :D Hehe, busigt! ;) Ikväll hopptränar jag för Ebba, vi ska träna vattenmatta :) Film kommer :) Vi hörs i kväll :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar