söndag 25 december 2011

FILM !

Hej hej !

Nu sitter jag här och kollar på film, på Braking Dawn! :) Jag såg den på bio förra helgen, och idag laddade jag ner den! :D Hehe, busigt! ;) Ikväll hopptränar jag för Ebba, vi ska träna vattenmatta :) Film kommer :) Vi hörs i kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar