Här kommer allt jag fick i julklapp idag! :)
*Jullovskurs i fyra dagar med Cosmos på Skogslotten.
*Tre par ridbyxor.
*Tre par Kingsland ridstrumpor.
*Ett schabrak.
*En reflex som jag ska ha på sadeln.
*Tights.
*Ett par jätte fina örhängen.
*500 kronor.
*En jätte bra jul.
Jag är jätte nöjd! :) Tack alla för super fina julklappar! :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar