tisdag 10 januari 2012

RIDNING I RÖDA RIDHUSET !

Hej hej !

Idag skjutsade farfar mig och Ida till stallet direkt efter skolan! :) Vi skulle egentligen ha åkt bussen till stallet, men jag glömde mitt busskort hemma, hehe! :D Men då kom vi till stallet tidigare så att jag hann rida i röda ridhuset innan lektionerna började! :) Så det var bra :) Det gick jätte bra att rida :) Jag tränade på att rygga och göra framdelsvändningar :) Ida fotade och filmade :) Här kommer en bild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar