onsdag 11 januari 2012

HEJSAN SVEJSAN !

Hej hej !

Skolan idag gick bra, slutade tidigare för att våran gympalärare var sjuk eller nått sånt! :D Så vi slutade klockan ett och nu sitter jag här och ska snart äta mat! :) Idag får Cosmos vila, för jag ska ju idag börja med att jag ska rida Jacobs b-ponny Grålle på lektion på Onsdagar! :) Det ska bli jätte roligt :) Imorgon är det dressyrträning och på Fredag är det hoppträning för mig och Cosmos :)

Sötnosen :)♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar