Nu ska jag berätta en lustig sak som Cosmos har gjort idag! :) När mamma kom till stallet förut idag, för att hjälpa Ebba att ta in hästarna, så stog Cosmos ute i bara sitt flece täcke, så då trodde mamma och Ebba att Gunilla hade glömt att ta på Cosmos det andra täcket! Men sen ser de att Cosmos täcke ligger i hagen? :O Cosmos har alltså klätt av sig täcket själv! Men det konstiga var att alla spännen på täcket förutom ett ben snöre var stängt? Hur har han lyckats? :D Så han måste ha tagit av sig det framåt, och sen klivit ur alla spännen! Cirkusponny :D Bara han inte fortsätter med det!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar