fredag 13 januari 2012

FREDAG DEN 13:DE !

Hej hej !

Idag på hoppträningen gick det jätte bra! :) Vi hade Stina för att Rebecca var på kurs! :) Stina är verkligen jätte bra hon också! :) På framridningen ramlade jag av :D Jag skulle ställa mig upp i lätt sits och öka galoppen på långsidan, och då blåste det till och Cosmos blev rädd och hoppade åt sidan! Och jag ramlade av, hehe, men det gick bra, jag fick inte alls ont :) Fredag den 13:de lixom :D Haha :) Sen på hoppningen gick det jätte bra :) Vi hoppade på 3 serpentinbågar och ett räcke på ena långsidan, och en oxer på andra långsidan :) Cosmos hoppade jätte högt över de små framhoppnings-hinderna :) Sen hoppade vi ca 80-90cm :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar