torsdag 12 januari 2012

JAG ÄLSKAR DIG COSMOS !

Hej hej !

Dressyrträningen idag gick verkligen jätte bra! :) Jag red på gramanen och Cosmos gick verkligen jätte fint hela lektionen! :) Jag älskar dig Cosmos! :) Cosmos blev lite rädd och hoppade lite åt sidan när det blåste :) Hihi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar