.
torsdag 12 januari 2012
JAG ÄLSKAR DIG COSMOS !
Hej hej !
Dressyrträningen idag gick verkligen jätte bra! :) Jag red på gramanen och Cosmos gick verkligen jätte fint hela lektionen! :) Jag älskar dig Cosmos! :) Cosmos blev lite rädd och hoppade lite åt sidan när det blåste :) Hihi :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar