.
lördag 14 januari 2012
RIDNING FÖR MADDE !
Hej hej !
Idag red jag igen en lektion för Madde! :) Det gick verkligen jätte bra! :) Det var dressyr och vi red skänkelvikning, framdelsvändning och så ökade och minskade vi volterna i alla gångarter! :) Här kommer lite bilder ifrån dag :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar