lördag 14 januari 2012

RIDNING FÖR MADDE !

Hej hej !

Idag red jag igen en lektion för Madde! :) Det gick verkligen jätte bra! :) Det var dressyr och vi red skänkelvikning, framdelsvändning och så ökade och minskade vi volterna i alla gångarter! :) Här kommer lite bilder ifrån dag :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar