Idag red jag barbacka på Cosmos! :) Det gick jätte bra och han var pigg! :) Det var barbaka-dagen idag! :) Det var jag och tre till som red barbacka ;) Nu har jag precis kommit hem från kalas-jobbande och intaget på hästarna på Skogslotten :) Det gick jätte bra :) Någon gång i Februari flyttar Cosmos till Skogslotten :) Han kommer stå i det tre uteboxarna :) Det är bra, för det är inte lika många hästar att ta in och ut som det är i det stora stallet där uppe :) Det känns tråkigt att vi inte ska stå hos Ebba och Gunilla längre, men det ska bli roligt att stå på Skogslotten :) Idag har jag skickat in en intresseanmälan till Anita om att jag vill sommarjobba på Skogslotten i sommar :)
lördag 21 januari 2012
BARBACKA RIDNING !
Hej hej !
Idag red jag barbacka på Cosmos! :) Det gick jätte bra och han var pigg! :) Det var barbaka-dagen idag! :) Det var jag och tre till som red barbacka ;) Nu har jag precis kommit hem från kalas-jobbande och intaget på hästarna på Skogslotten :) Det gick jätte bra :) Någon gång i Februari flyttar Cosmos till Skogslotten :) Han kommer stå i det tre uteboxarna :) Det är bra, för det är inte lika många hästar att ta in och ut som det är i det stora stallet där uppe :) Det känns tråkigt att vi inte ska stå hos Ebba och Gunilla längre, men det ska bli roligt att stå på Skogslotten :) Idag har jag skickat in en intresseanmälan till Anita om att jag vill sommarjobba på Skogslotten i sommar :)
Idag red jag barbacka på Cosmos! :) Det gick jätte bra och han var pigg! :) Det var barbaka-dagen idag! :) Det var jag och tre till som red barbacka ;) Nu har jag precis kommit hem från kalas-jobbande och intaget på hästarna på Skogslotten :) Det gick jätte bra :) Någon gång i Februari flyttar Cosmos till Skogslotten :) Han kommer stå i det tre uteboxarna :) Det är bra, för det är inte lika många hästar att ta in och ut som det är i det stora stallet där uppe :) Det känns tråkigt att vi inte ska stå hos Ebba och Gunilla längre, men det ska bli roligt att stå på Skogslotten :) Idag har jag skickat in en intresseanmälan till Anita om att jag vill sommarjobba på Skogslotten i sommar :)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar