Igår red jag och Cosmos dressyrträning och det gick jätte bra, jag red på gramanen! :) Vi red över bommar och Cosmos gick i en fin och stadig form hela lektionen! :) Idag var det hoppträning för oss och det gick också jätte bra! :) Vi hoppade på bågar och Cosmos var jätte pigg och hoppade allt :) Jag älskar dig Cosmos :) Jag och Cosmos är med i division 3 dressyr nu :) Så himla kul och spännande det ska bli :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar