Hej hej !
Nu mobilbloggar jag! :) Igår red jag och Cosmos i vita ridhuset! :) Det gick jätte bra och Cosmos var jätte pigg! :) Vi hoppadeett litet sockerbits-hinder och Cosmos hoppade jätte högt över det :) Det går inte att lägga upp bilder från mobilen ;) Vi hörs sen :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar