fredag 29 november 2013

Världens bästa, underbaraste och finaste Cosmos!

Cosmos! Den längtan jag har tills jag får rida dig igen är obeskrivlig, det går inte att beskriva med ord hur mycket jag saknar att rida dig igen! Jag vill dressyrträna med dig, jag vill rida ut i skogen med dig, jag vill träna och nå våra mål. Våra mål var att 2013 rida Div2 och debutera LA:1 i finalen, men det målet gick inte att nå. Men jag hoppas på att vi ska kunna nå det målet nästa år. Jag tycker så synd om dig när jag ser dig kolla på alla de andra hästarna som går i stor hage, du står där i din lilla sjukhage och gräver hål i marken för att du är så uttråkad, hihi sötis! <3 Du är väldigt pigg och både du och jag skulle helst vilja galoppera,så fort jag lättar på handen så försöker du trava iväg! ;) Världens bästa, underbaraste och finaste Cosmos, snart är du frisk, och jag kommer vara så lycklig när vi får trava igen, när vi får börja jobba igång! :) <3 Vi skrittar på 20min två gånger om dagen och den första veckan i Januari så ska vi tillbaka till veterinären och se om det har blivit bättre! <3

1 kommentar: