söndag 4 december 2011

:D

Hej hej !

Idag fick jag reda på en väldigt rolig sak! :) En tjej som har ägt Cosmos innan mig har tävlat Ponnyallsvenskan och 1.10 meter med Cosmos! :) Så himla roligt att höra att han kan det! :) En till sak som jag har fått reda på är att Cosmos pappa är en super-hingst :) Han är en av de finaste hingstarna i Sverige :) Så himla roligt :) Här har ni en bild på Cosmos pappa och morfar :)

Cosmos pappa Komet RNF 101 :)

Cosmos morfar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar